

KARIERA
Dlaczego warto dołączyć do Gyncentrum?
Co nas wyróżnia?
Jeśli szukasz nowych wyzwań zawodowych, cenisz sobie swobodę działania i ciągły rozwój, a ponad wszystko lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi skontaktuj się z nami.
Gyncentrum to innowacyjny ośrodek medyczny rozwijający swą działalność na wielu płaszczyznach związanych z diagnostyką i leczeniem niepłodności. Szeroko zakrojona działalność badawczo – rozwojowa, wdrażanie nowych rozwiązań pozwalających spełniać marzenia o dziecku możliwa jest dzięki wiedzy i otwartości na nowe rozwiązania specjalistów Gyncentrum. Dobór nowych członków zespołu traktujemy jako kluczowy element naszej konkurencyjności i doskonalenia jakości obsługi Pacjentów.

Oferty pracy Katowice
Młodszy specjalista ds. kadr i płac
Twój zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym prowadzenie akt osobowych oraz przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy zgodnie z przepisami prawa pracy.
- Naliczanie wynagrodzeń oraz związanych z nimi składek i podatków (ZUS, PIT).
- Rozliczanie ZUS, PPK, PFRON, raportowanie do GUS.
- Przygotowywanie i korygowanie deklaracji ZUS.
- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
- Obsługa miesięcznych i rocznych procesów płacowych.
- Ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy pracowników.
- Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON, PPK, MultiSport, ubezpieczenie grupowe).
- Monitorowanie ważności umów okresowych, badań profilaktycznych i szkoleń BHP.
- Obsługa pracowniczych ubezpieczeń grupowych oraz benefitów.
- Udzielanie zatrudnionym wyjaśnień z zakresu prawa pracy i naliczonych wynagrodzeń.
Nasze wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku – warunek konieczny.
- Doświadczenie w naliczaniu płac – warunek konieczny.
- Praktyczna znajomość programów: Enova365 i Płatnik – warunek konieczny.
- Bardzo dobra znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, prawa podatkowego oraz zasad naliczania wynagrodzeń.
- Znajomość MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
- Bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
- Doświadczenie na analogicznym stanowisku w podmiocie leczniczym.
- Zdolności analityczne.
- Umiejętność śledzenia zmian w przepisach prawa pracy i wdrażania ich w organizacji.
To oferujemy:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie wypoczynku
Położna
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja zleceń lekarza w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjentek;
- Samodzielne udzielanie określonych świadczeń w celach profilaktyki, leczenia oraz diagnostyki;
- Asystowanie przy zabiegach oraz podczas wizyty pacjentów w gabinecie;
- Wykonywanie zleceń lekarskich pacjentom zgłaszającym się do Kliniki;
- Udzielanie pomocy przy badaniu pacjentów w zakresie koniecznym do sprawowania opieki medycznej;
- Kompletowanie, prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi;
- Praca w punkcie pobrań.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. średnie medyczne z zakresu położnictwa;
- Aktualne prawo wykonywania zawodu;
- Znajomość obsługi komputera;
- Orientacja na Pacjenta – wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej;
- Obowiązkowość, dokładność oraz życzliwość.
Mile widziane:
- Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku położnej;
- Doświadczenie w pracy w klinice wspomaganego rozrodu.
To oferujemy:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i poziomu wykształcenia;
- Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Pracę pełną wyzwań i satysfakcji;
- Dofinansowanie do karty MultiSport;
- Dofinansowanie do wypoczynku oraz innych świadczeń finansowanych z ZFŚS.
Asystent/Asystentka Biura - Sekretariat
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowe wsparcie Biura Zarządu Spółki w zakresie tematów administracyjnych i biurowych;
- Bieżące rozliczanie i kontrola zawartych umów administracyjnych, w tym umów najmu na terenie całej Polski;
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie;
- Nadzór nad pocztą wychodzącą i przychodzącą oraz zewnętrznymi usługami kurierskimi;
- Tworzenie zestawień danych, analiz i rekomendacji na potrzeby Zarządu;
- Prowadzenie rejestrów i zestawień umów i dokumentów;
- Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby Biura Zarządu;
- Optymalizacja kosztów w podległym obszarze;
- Koordynacja przydziału i rozliczania telefonów komórkowych, planowanie zakupu aparatów telefonicznych;
- Nadzór nad serwisem sprzątającym w biurze Zarządu;
- Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie.
Nasze wymagania
- Min 2-3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z recepcją, administracją, facility management, biurem Zarządu;
- Gotowość do pracy w godzinach 8:00 – 16:00 i 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku – warunek konieczny;
- Biegłe posługiwanie się Excelem (analiza dużej ilości danych, prowadzenie rejestrów i zestawień, gromadzenie danych, analiza i pobieranie danych z umów);
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) pozwalająca na komunikację;
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem i pracy na celach;
- Dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów;
- Nastawienie na realizację celów i skrupulatność;
- Wysoki poziom kultury osobistej i etyki zawodowej;
- Umiejętność komunikacji i współpracy.
Mile widziane
- Znajomość drugiego języka obcego będzie atutem.
Oferty pracy Poznań
Koordynator Oddziału Placówki Medycznej
Twój zakres obowiązków:
- Organizacja i koordynowanie pracy zespołu medycznego i administracyjnego.
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjenta i dbałość o pozytywny wizerunek placówki.
- Nadzór nad harmonogramami pracy oraz zapewnienie ciągłości i dostępności świadczeń.
- Współpraca z personelem medycznym, partnerami zewnętrznymi oraz instytucjami publicznymi (w tym NFZ).
- Wdrażanie i nadzór nad standardami pracy, procesami operacyjnymi i dokumentacją medyczną.
- Prowadzenie bieżących analiz i raportowanie wyników do Zarządu.
- Udział w procesach rekrutacyjnych oraz wsparcie rozwoju pracowników.
- Monitorowanie opinii pacjentów, rozpatrywanie reklamacji oraz wdrażanie działań naprawczych.
- Aktywny udział w działaniach marketingowych oraz budowaniu strategii rozwoju placówki.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu placówką medyczną.
- Umiejętności menedżerskie i doświadczenie w pracy z zespołem.
- Znajomość przepisów prawa pracy i ochrony danych osobowych.
- Doświadczenie we współpracy z NFZ oraz instytucjami administracji publicznej.
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Wysoka orientacja na cel, samodzielność i odpowiedzialność.
- Dobra organizacja pracy i elastyczność w zmieniających się warunkach
To oferujemy:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie wypoczynku