KARIERA

Dlaczego warto dołączyć do Gyncentrum?

Co nas wyróżnia?

Jeśli szukasz nowych wyzwań zawodowych, cenisz sobie swobodę działania i ciągły rozwój, a ponad wszystko lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi skontaktuj się z nami.

Gyncentrum to innowacyjny ośrodek medyczny rozwijający swą działalność na wielu płaszczyznach związanych z diagnostyką i leczeniem niepłodności. Szeroko zakrojona działalność badawczo – rozwojowa, wdrażanie nowych rozwiązań pozwalających spełniać marzenia o dziecku możliwa jest dzięki wiedzy i otwartości na nowe rozwiązania specjalistów Gyncentrum. Dobór nowych członków zespołu traktujemy jako kluczowy element naszej konkurencyjności i doskonalenia jakości obsługi Pacjentów.

Więcej o nas

Oferty pracy Katowice

Młodszy specjalista ds. kadr i płac
Twój zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, w tym prowadzenie akt osobowych oraz przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy zgodnie z przepisami prawa pracy.
  • Naliczanie wynagrodzeń oraz związanych z nimi składek i podatków (ZUS, PIT).
  • Rozliczanie ZUS, PPK, PFRON, raportowanie do GUS.
  • Przygotowywanie i korygowanie deklaracji ZUS.
  • Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
  • Obsługa miesięcznych i rocznych procesów płacowych.
  • Ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy pracowników.
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON, PPK, MultiSport, ubezpieczenie grupowe).
  • Monitorowanie ważności umów okresowych, badań profilaktycznych i szkoleń BHP.
  • Obsługa pracowniczych ubezpieczeń grupowych oraz benefitów.
  • Udzielanie zatrudnionym wyjaśnień z zakresu prawa pracy i naliczonych wynagrodzeń.
Nasze wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku – warunek konieczny.
  • Doświadczenie w naliczaniu płac – warunek konieczny.
  • Praktyczna znajomość programów: Enova365 i Płatnik – warunek konieczny.
  • Bardzo dobra znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, prawa podatkowego oraz zasad naliczania wynagrodzeń.
  • Znajomość MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku w podmiocie leczniczym.
  • Zdolności analityczne.
  • Umiejętność śledzenia zmian w przepisach prawa pracy i wdrażania ich w organizacji.
To oferujemy:
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie wypoczynku


Aplikuj

Położna
Twój zakres obowiązków:
  • Realizacja zleceń lekarza w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjentek;
  • Samodzielne udzielanie określonych świadczeń w celach profilaktyki, leczenia oraz diagnostyki;
  • Asystowanie przy zabiegach oraz podczas wizyty pacjentów w gabinecie;
  • Wykonywanie zleceń lekarskich pacjentom zgłaszającym się do Kliniki;
  • Udzielanie pomocy przy badaniu pacjentów w zakresie koniecznym do sprawowania opieki medycznej;
  • Kompletowanie, prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi;
  • Praca w punkcie pobrań.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie medyczne z zakresu położnictwa;
  • Aktualne prawo wykonywania zawodu;
  • Znajomość obsługi komputera;
  • Orientacja na Pacjenta – wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja pracy własnej;
  • Obowiązkowość, dokładność oraz życzliwość.
Mile widziane:
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku położnej;
  • Doświadczenie w pracy w klinice wspomaganego rozrodu.
To oferujemy:
  • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i poziomu wykształcenia;
  • Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pracę pełną wyzwań i satysfakcji;
  • Dofinansowanie do karty MultiSport;
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz innych świadczeń finansowanych z ZFŚS.


Aplikuj

Asystent/Asystentka Biura - Sekretariat

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe wsparcie Biura Zarządu Spółki w zakresie tematów administracyjnych i biurowych;
  • Bieżące rozliczanie i kontrola zawartych umów administracyjnych, w tym umów najmu na terenie całej Polski;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji w firmie;
  • Nadzór nad pocztą wychodzącą i przychodzącą oraz zewnętrznymi usługami kurierskimi;
  • Tworzenie zestawień danych, analiz i rekomendacji na potrzeby Zarządu;
  • Prowadzenie rejestrów i zestawień umów i dokumentów;
  • Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby Biura Zarządu;
  • Optymalizacja kosztów w podległym obszarze;
  • Koordynacja przydziału i rozliczania telefonów komórkowych, planowanie zakupu aparatów telefonicznych;
  • Nadzór nad serwisem sprzątającym w biurze Zarządu;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie.

Nasze wymagania

  • Min 2-3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z recepcją, administracją, facility management, biurem Zarządu;
  • Gotowość do pracy w godzinach 8:00 – 16:00 i 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku – warunek konieczny;
  • Biegłe posługiwanie się Excelem (analiza dużej ilości danych, prowadzenie rejestrów i zestawień, gromadzenie danych, analiza i pobieranie danych z umów);
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) pozwalająca na komunikację;
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem i pracy na celach;
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów;
  • Nastawienie na realizację celów i skrupulatność;
  • Wysoki poziom kultury osobistej i etyki zawodowej;
  • Umiejętność komunikacji i współpracy.

Mile widziane

  • Znajomość drugiego języka obcego będzie atutem.

Aplikuj

Oferty pracy Poznań

Koordynator Oddziału Placówki Medycznej
Twój zakres obowiązków:
  • Organizacja i koordynowanie pracy zespołu medycznego i administracyjnego.
  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjenta i dbałość o pozytywny wizerunek placówki.
  • Nadzór nad harmonogramami pracy oraz zapewnienie ciągłości i dostępności świadczeń.
  • Współpraca z personelem medycznym, partnerami zewnętrznymi oraz instytucjami publicznymi (w tym NFZ).
  • Wdrażanie i nadzór nad standardami pracy, procesami operacyjnymi i dokumentacją medyczną.
  • Prowadzenie bieżących analiz i raportowanie wyników do Zarządu.
  • Udział w procesach rekrutacyjnych oraz wsparcie rozwoju pracowników.
  • Monitorowanie opinii pacjentów, rozpatrywanie reklamacji oraz wdrażanie działań naprawczych.
  • Aktywny udział w działaniach marketingowych oraz budowaniu strategii rozwoju placówki.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu placówką medyczną.
  • Umiejętności menedżerskie i doświadczenie w pracy z zespołem.
  • Znajomość przepisów prawa pracy i ochrony danych osobowych.
  • Doświadczenie we współpracy z NFZ oraz instytucjami administracji publicznej.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
  • Wysoka orientacja na cel, samodzielność i odpowiedzialność.
  • Dobra organizacja pracy i elastyczność w zmieniających się warunkach
To oferujemy:
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie wypoczynku


Aplikuj

Jak wygląda rekrutacja krok po kroku?

PROCES REKRUTACJI*

proces1 Obszar roboczy 1 Kariera
* Standardowy przebieg procesu rekrutacji – w zależności od oferty pracy może się różnić.